מגנטים לאירועים – מזכרת קטנה מאירוע גדול

אחד הטרנדים החזקים בשנים האחרונות באירועים הוא מגנטים עם תמונה שלכם מהאירוע. אנחנו בלי חן הפקות אירועים מתמחים בצילום מגנטים לאירועים באיכות הדפסה מעולה במקום האירוע. אם אתם מעוניינים לפנק את האורחים שלכם במזכרת קטנה שתשאיר להם טעם טוב- מגנטים לאירועים היא המזכרת המושלמת.

יתרונות מגנטים לאירועים

מגנטים לאירועים הם ללא ספק המזכרת המושלמת ביותר מהאירוע שלכם. מגנטים הם קישוט מושלם ושימושי לכל בית. ניתן לקשט את המקרר, דלתות הבית ומקומות רבים נוספים בבית עם המגנטים. התמונה שעל המגנט היא מזכרת תמידית מהאירוע שלכם ונשמרת אצל המשתתפים באירוע. מגנטים לאירועים אצלנו בלי חן הפקות אירועים הם אטרקציה כיפית במהלך האירוע המותירה מזכרת לכם ולאורחים.

צלם מקצועי

מגנטים לאירועיםמגנטים מודפסים: מזכרת קטנה מאירוע גדול

אנחנו בלי חן הפקות אירועים מעסיקים אנשי מקצוע מעולים ומנוסים בתחום. אנחנו דואגים לשלוח צלם מקצועי האחראי על אטרקציית מגנטים לאירועים. אצלנו בלי חן הפקות הצלמים מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר כמו כן צלמי המגנטים שלנו מנוסים בצילום מגנטים ויודעים כיצד להתאים את הצילום להדפסה על מגנט.

אצלנו בלי חן הפקות אירועים תיהנו משירות אדיב של צלמים שיהנו וישמחו יחד אתכם במהלך האירוע

איכות תמונה

איכות התמונה והדפסת מגנטים לאירועים היא אחד הדגשים החשובים שעליכם להתייחס אליהם. חברתנו לי חן הפקות אירועים משתמשת באיכות הדפסה גבוהה ובחומרים מעולים שיספקו לכם מגנטים עם התמונה שלכם ושל אהובי לבכם מהאירוע. המגנטים שלנו נשמרים לאורך זמן, ומבטיחים לכם מזכרת איכותית.

מחירים

מחיר הזמנת שירות של מגנטים לאירועים משתנה בהתאם לחבילה שבחרתם. התייעצו איתנו לגבי חבילת מגנטים לאירועים המתאימה ביותר לאירוע שלכם. המחירים משתנים בהתאם לכמות המשתתפים וכמות המגנטים שהזמנתם.

 

אצלנו בלי חן הפקות אירועים תיהנו משירות אדיב של צלמי מגנטים לאירועים שיהנו וישמחו יחד איתכם את אורחייכם במהלך האירוע על מנת לספק לכם מגנטים לאירועים באיכות הגבוהה ביותר.


להזמנת מגנטים לאירועים חייגו עכשיו: 072-3957525 או מלאו את הטופס ונציגנו יצור איתכם קשר בהקדם.

שם מלא
טלפון
דואר אלקטרוני
סוג השירות
כמות מוזמנים
תאריך משוער
כתובת האירוע \ שם האולם

תוכן ההודעה